Dilema omului rămas cu un singur loc de muncă: „Ce mama naibii fac eu cu atât de mult timp liber?”
 
Citesc? O să-mi ia ceva până-ncep a buchisi din nou, am și uitat cum se face.
 
Merg la sală? Dac-ar fi să aleg dintre cuvintele care-ncep cu „sal”, acestea ar fi „salam”, „saleuri” și alte-asemenea. Nu, „salată” e dintr-un cu totul alt film, pe care l-aș încadra fără să clipesc în categoria horror.
 
Petrec mai mult timp cu guvidul? Hmm… Cine mai e și ăsta?!
 
Dorm? Băi, oi fi eu simpatică și dolofană ca un koala, dar asta nu-nseamnă că avem stiluri de viață similare.
 
Mănânc regulat? Neah, prefer să mănânc regulată.
 
Mă epilez înainte de a fi cvasilinșată de vreun borac cu ochișorii-nlăcrimați: „Mami, te rooog, spune-mi că putem păstra fox terrier-ul!”? Clar! Fox terrierii, fie ei și sârmoși, nu primesc shaorma și crispy strips când vrea penteleul lor.
 
Revin la viața socială tumultoasă pe care o aveam înainte? Zău așa, și crabul pustnic are aptitudini de relaționare (cât de clișeic sună asta, zici că m-am apucat deja de trimis CV-uri…) mai pronunțate decât mine. Omul cu care prefer să-mi petrec majoritatea timpului e cel a cărui durere transpare dimineața-n oglindă, în vreme ce inventează pretexte puerile pentru a-și justifica întârzierile devenite la fel de surprinzătoare precum un chinez care se folosește de bețișoare pentru a-și mânca porția de orez. Sau de Oana Roman, care se folosește de aceleași bețișoare pentru a-și mânca porția de chinez.
 
Mă apuc de videochat, să-i demonstrez profului de TV că scopofobia de care mă suspecta e doar o amintire?
 
PS: lăsați-mi mesajele voastre la adresa de e-mail pa$aricapofticioa$a@yahoo.com, pentru a vă spune exact pe ce canal aleg să mă detextilizez. Panama, Suez… Și dacă tot ajung prin Egipt poate mai dau o fugă (tot de vreo două săptămâni) în EAU.  Să moară fanii mei, știți ce zic?  😀
 
Vă las, dragilor, că e unul aici care tot insistă să-mi dau jos șosetele. Cică are el un fetiș cu treaba asta… I-am explicat că nu-mi îndes șosete-n sutien, dar el Adesgo, Adesgo. Să văd cum îl combin.
 
Vă pupă Jana!
