Etichete

, , , ,

Azi sunt sarcastic/a, putred de bogat/a si-al dracului de nefericit/a. Azi o bat pe infecta aia de nevasta-mea cu pliciul, apoi o fut pana-i ies ochii din orbite. Pula mea, sunt handicapat. Chiar n-ai ce sa-mi ceri. Ea, in schimb, e doar o zdreanta mai ahtiata dupa malai decat puietul de crap.

– Prigoana, am nevoie de o pereche noua de pantofi.
– Tu ai nevoie de creier, nu de pantofi.
– Si tu de-o pula functionala, dar nu despre asta e vorba.
– Iti dau 50 de euro daca mi-o sugi.
– Pentru banii astia sa ti-o suga ma-ta, nesimtitule!
– Tu arati, totusi, ceva mai bine. 100 ar merge?
– Divortez de tine, animalule. Tu chiar nu stii sa te comporti cu o femeie. De cand nu mi-ai mai facut si mie un compliment?
– Daca erai o zdreanta oarecare, 100 de euro ar fi fost cel mai frumos compliment. Cine-i atat de nebun incat sa-i dea o suta de euro uneia care arata ca tine? Am facut dus ieri dimineata, sunt fresh. Hai, profita ca m-ai prins intr-unul din rarele mele accese de generozitate.

Imi arunca o privire taioasa si iese trantind usa. Carevasazica ii dau nevesti-mii 100 de euro ca sa presteze si ea refuza. Cand i-am dus roze de ziua ei si i-am zis ca vreau sa scriem rondelul rozetelor ce mor impreuna (aluzie limpede ca promiscuitatea Sandrei Romain la o partida de sex anal) s-a suparat si a plecat la ma-sa. S-a-ntors dupa doua saptamani fara s-o fi chemat cineva.

Aia e. Am doua saptamani in care pot sa zac fara sa ma spal si pot sa frec ghertoiu-n voie, fara sa ma feresc de boraci. Cred ca se putea si mai rau.

(fragment din cartea pe care n-o scriu)

 

