Etichete

, , , , , , ,

  1. am abonament la bani și banii la mine. Departe de mine gândul că aș putea ajunge să realizez venituri pasive în următorii câțiva ani, tot ce vreau este să câștig bani fără a fi nevoită să suport toanele vreunui babuin infect ajuns la andropauză sau istericalele unei sociopate blonde și cu tendințe lesbiene (hai să-i spunem Cătălina. Toma, eventual. 🙂 ), respinse din start de orice obiect cu formă falică. Pun pariu că nici dildourile ei nu sar pline de vervă când deschide sertarul, strigând “Yo! Pick me! Me! Meee!” (fani ai lui Shrek, mă simțiți? Hmmm, treaba asta sună cam kinky tradusă).
  2. Ciocolată și bomboane. Sau îngurgitarea zilnică a trei cutii de Bananalicious cu nuci și maimuțe de ciocolată marca Lidl. Aș adăuga aici și același metabolism care mă ajută să mănânc orice, în orice cantitate și la orice oră fără prea mari oscilații de greutate. Aviz progeniturilor lui Onan: maimuțele de ciocolată nu arată ca Tyra Banks, Naomi Campbell sau alt model de culoare.
  3. Să moară dușmanii mei. Sau măcar să-nvăț să-i reperez și să-i dezactivez rapid. Am un suflet plin de dragoste și de compasiune, n-aș vrea să moară nimeni… Cel puțin nu înainte de-a trece prin furcile caudine (insert devil face here).
  4. Aș vrea să am sănătate. 
  5. Vreau să beau whiskey cu gheață. Să ies mai mult, să mă-ntâlnesc cu prietenii vechi, să cunosc oameni noi. Aș putea bea și mai mult de un pahar de apă pe săptămână, cred că sunt în pragul unei crize renale. N-aș vrea nici să-i mânii prea tare pe zeul Pepsi și pe zeița Cola, mă-nchin la ei de vreo 12 ani…
  6. te iubesc din corazon. Nici nu știu cum altfel te-aș putea iubi, oricum tot ce fac eu e irațional, paradoxal sau hedonistic.
  7. trăim viață ca sultanii. Sau mă rog, să ni se aprobe creditul pentru prima casă, să nu avem restanțe la întreținere, să ne permitem câte-o otreapă de la Zara și în afara perioadelor de reduceri, să nu ne destabilizeze financiar o vată pe băț, să nu ți se mai pară un exces deținerea a trei perechi de jeanși concomitent, să ne tundem când e oportun să o facem, nu când începe Ramona să se jure că i-a văzut pe Tarzan și pe vărul Itt sărutându-se în bucătărie, deși nu băuse nimic.
  8. Să rămân o femeie frumoasă, șmecheră, haioasă. 🙂 La naiba, asta n-are cum să se schimbe, e strâns legată de rezoluția cu numărul 3. Nu-i cruț io p-ăștia!
  9. Să merg în vacanțe pe la Saint Tropez, prin America și prin Africa (dacă ajung în Europa Centrală și de vest mă declar mai mult decât mulțumită. De fapt, Turcia și Polonia, respectiv Marele Bazar și imensa urnă de cenușă umană sunt pe lista de priorități). Aș adăuga aici că vreau să moară toți dușmanii/Când o să te iau cu mine/În Las Vegas și Miami. Da, da.
  10. Dacă fac vreo șmecherie, nici pământu’ să nu știe. Sau Fiscul. Sau Garda Financiară. Asta s-ar traduce prin succes în ce am de gând să întreprind anul ăsta… Și să nu mă-ntrebați cum am făcut primul milion, știți doar că nu se cade așa ceva.

 

*Titlul este un pamflet și trebuie tratat ca atare. Vorbesc o română aproape perfectă și primarul care este nu e politicianul meu favorit. Scuze pentru alăturarea nefericită a termenilor “politician” și “favorit”, știu că nu se asortează.

