Etichete

, , , , , , , , ,

RO: Sigur că ați văzut pantere roz. Da’ gagici depresive care să se-mbrace în roz mai rar. E ca și cum moartea și-ar schimba brusc preferințele vestimentare și ar apărea la ușa creștinilor îmbrăcată ca Adriana Lima în show-urile Victoria’s Secret. Independent de asta… Știați că în Fashion House Outlet există două magazine ce comercializează exclusiv mărcile Zara (Esquina) și Bershka (Lazada)? Și că nu tre’ să-ți vinzi un rinichi pentru a-ți compune o ținută decentă? Prețul unei fuste pleacă de la 32.90 lei, un blazer paietat costă circa 86 lei iar o pereche de jeanși costă cam 45 de lei. Ambele magazine comercializează și îmbrăcăminte pentru bărbați, prețurile practicate fiind, de asemenea, extrem de mici. N-am apucat să-mi iau nimic, am ajuns acolo destul de târziu, cu circa o oră înainte de închidere și m-am zgâit cel puțin juma’ de oră la o pereche de ghete bej. E greu să te decizi dacă să-ți cumperi sau nu încălțăminte cu două numere mai mari. Încă mă-ntreb dacă nu cumva am greșit lăsându-le acolo… 

Mai știți de existența unor magazine asemănătoare în București? 

EN: Imagine Death dressed in a Victoria’s Secret swimsuit. With a pink rabbit tail, eventually. Yeah, you kind of guessed. Pink is not what I usually wear, but this Pull&Bear top happens to be one of my favourites. 

Imagine

Imagine

Imagine

Imagine

Imagine

Imagine

 

