Etichete

, , , ,

RO: Versurile astea îmi vin în minte de fiecare dată când îmbrac fusta asta cu print aztec… Sunt convinsă că multe dintre voi ați purta genul ăsta de fustă într-un cu totul alt mod, dar eu am ales să o adaptez stiului meu și i-am alăturat o vestă de blană (căreia i-am tăiat eticheta pentru a o putea purta și pe dos, fața fiind din piele întoarsă), o pereche de bocanci, o bentiță elastică și un colier statement. Ce se vede pe dedesubt nu e un top din voal, ci un cardigan pe care l-am purtat invers. Pe alocuri am mai pozat și cu o maramă din dantelă neagră pe cap, am încercat s-o ard șmecherește hipnotizând cu privirea o mască de lut, da’ e greu când ăla care îți face poze râde necontrolat și te imită mai dihai decât un Cacadu needucat.

EN: A boho-chic outfit which consists in a sequined aztec skirt from Zara, a BSK natural fur vest, a pair of black boots, also bought from Zara, a Camaieu cardigan worn backwards, an elastic band and a statement necklace (stolen from my mother). If we exclude the black lace scarf worn in some pictures, I could easily say that this is my idea of comfy outfit. The photo session was truly delightful… The moment when the elevator’s door opened and my BFF exclaimed: „Oh, boy, someone’s coming! Please, hide somewhere!”  was almost orgasmic.

Image

Image

Image

Image

Image

Image

Sofia Vicoveanca reloaded 😀

Image

Narcis striked again…

Image

And again!

Thanks for visiting my playground!

